آیا واقعا بد حجابی آزادی است ؟ یا اسارت ؟

روبروی یه شرکت اتوبوسرانی نشسته بودیم ... کنارمون دو تا خانم نشسته بودند که اصلا حجاب براشون بی معنی بود،یعنی از ظاهرشون مشخص بود... یه جورایی صورتشون نقاشی شده بود. هممون رو صندلی نشسته بودیم... هرکسی رد میشد نگاهشون میکرد.....از زن گرفته تا مرد.....از بچه کوچیک گرفته تا پیرمرد دم مرگ. من که یک هم جنس بودم خیلی نگاهمو جذب کرد چه برسه به یک جنس مخالف ..... خلاصه خیلی نادر بود مردی  رد بشه و نگاه نکنه و براش مهم نباشه،در واقع اون یه مرد واقعی بود .

دو تا بودند ، یه مادر و دختر که انقد نگاه هارو به سمت خودشون کشیده بودند.....خودشون هم راضی نبودند!!      خیلی برام جالب بود ...... یه مردی ک بغل اتوبوسرانی مغازه داشت صندلی خودشو گذاشت رو به روی این مادر و دختر و نشست و نگاه میکرد ..... حتی خیلی از موتوریها کشیده شده بودند طرفشون و هی رد می شدند و نگاه می کردند ....

این نگاه ....نگاه خوبی نبود ...نگاه شیطانی بود

دختره شاکی شد...بلند شد و برگشت و سرش رو برگردوند به سمت خیابون،اخماشم رفته بود توهم!  مادره هم میگفت :پسره خجالت نمیکشه ... هم سن مادرشم .... و از این جور حرفا!

تو دلم خبرایی بود .... از یه طرف خوشحال بودم که هیچ نگاه بدی به سمت من کشیده نشده و آزادم.... میخندیدم و به راحتی صحبت میکردم ،حتی تو پیاده رو قدم میزدم ولی هیچ نگاه بدی به سمت من نبود و..... از طرف دیگه نقشه هایی در سرم داشتم که نشد که عملی بشه !!

تو اتوبوس هم این مادر و دختر جلومون نشسته بودند و باز هم نگاه پشت نگاه....

خلاصه این داستان رو براتون گفتم تا بگم کسایی که میگن حجاب محدودیته و ما میخوایم آزاد باشیم سخت در اشتباهن و دارن خودشون رو گول میزنن.....حجاب مصونیت در برابر نگاه بد جنس مخالفه.... حواستون باشه که همین آرایش هاست که باعث میشه در محیط خانواده مقایسه بوجود بیاد و باعث جدایی خیلی ها از هم میشه.   پس مراقب کارهامون باشیم .

 

منبع : montazeranezohour313.loxblog.com

پس بی حجابی یا بد حجابی آزادی که که نیس هیچ ، اسارت است .اسیر شدن در دست انسان های شهوت ران.

حال تصمیم با خودتون.

آیا واقعا میخواید آزاد باشید ( با حجاب ) یا اسیر ( بد حجاب ) ؟



دریافت کد صلوات شمار

نظرات شما عزیزان:

عابدی
ساعت19:11---22 مرداد 1393
مطالبتو و وبتون فوق العاده ست.
پاسخ:دوست عزیز سلام. نظر لطفتونه. لطفا با نظرات خود مارا در ارتقای کیفیت مطالب یاری کنید. باتشکر و التماس دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 20 مرداد 1393برچسب:حجاب و عفاف,, | 13:48 | نویسنده : حرف دل جامعه |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ایستگاه صلواتی